[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Valitusta, kitinää, ulinaa

Valitusta, kitinää, ulinaa

Keskustelua asian vierestä ja yli hilseen, oli aiheena sitten politiikka, videopelit tai salarakkaat.

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Palikka » Torstai 25.3.2010, 16:14:57

[angstiavautuminen]
Pikku hiljaa alkaa ärsyttää jo itseäni tämä oma asennoitumiseni. Nykyään tuntuu, että poden depistä 24/7 ja surkuttelen taukoamatta elämäni kurjuutta. Ei siinä mitään, totta kai jokaisella on joskus oikeus olla surullinen ja näin päin pois, mutta omalla kohdallani tuntuu siltä, ettei tälle edes ole mitään sinänsä kunnollista syytä. On monia ihmisiä, joilla on asiat sata kertaa huonommin, eivätkä he silti kieriskele melankoliassa.
En yhtään ihmettele, jos kanssaeläjiltä loppuu kohta kärsivällisyys, kun he saavat jatkuvasti olla ravistelemassa meikäläistä takaisin maanpinnalle. Aina sitä vaan pitää vikistä samasta aiheesta. Ryhdistäytyminen voisi olla paikallaan, mutta se onkin sitten aika paljon helpommin sanottu, kuin tehty. Jos mä tapaisin samanlaisen ihmisen kuin itse olen, pitäisin sitä varmasti hemmetin ärsyttävänä.
[/angstiavautuminen]

Aamen.
Palikka
Blitzari

ViestiKirjoittaja Nennne » Torstai 25.3.2010, 22:49:13

Edelliseen viestiin todeten: et ole ainoa.. Mä alan oikeasti kohta pelätä, että poikaystävä ei enää jaksa sitä, että mulla on koko ajan pahamieli ja oon surullinen. Välillä kaikki tuntuu oikeesti olevan huonosti, mut useimmiten ei oo edes mitään syytä..
Nennne
Blitzari

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Lauantai 27.3.2010, 17:22:53

"Piinaa mua kunnes huudan, auta mua kolmiolääke!"

Älkää sitten siihen haksahtako, että lääkitykselle asti meette. ;) Olkaa onnellisia siitä, että teille on suotu elämä ja jokaiselle on omanlaisensa kortit jaettu. En mä kuitenkaan usko, että se nyt noin kamalasti voi asiat olla, että elämä menisi ihan kurjan puolelle.

Niin ja jos meneekin niin kirjoittakaa vaikka ihan paperille, että mitkä asiat antaa myönteisiä kokemuksia elämästä ja mitkä ovat niitä kurjempia. Sitten vain sen pohjalta miettimään, että miten niitä asioita voi ratkaista. ;) Kyllä ainakin omalla kohdallani auttoi joskus, kun tällaista ihan muuten vain lähdin pohtimaan ilman angstailua. :)
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Sliditanko
Blitzari-Admin

ViestiKirjoittaja armstrong » Sunnuntai 28.3.2010, 14:13:49

Ääää mä hajoon tähän lumen määrään! Täytyy varmaan alkaa etsimään jotain kanoottia, että saa sitten meloa kevään tulvissa, jotta pääsee liikkumaan. Prkl. :(
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

armstrong
Blitzari-Valvoja

ViestiKirjoittaja Mila » Maanantai 29.3.2010, 17:31:13

Mua harmittaa älyttömästä, että otan sterssiä joka asiasta taas.
Sain tietää, että ala jolle hain niin on hakennut myös 500 muuta ihmistä ja 80 pääsee sisälle. Pienoisessa paniikissa saa elää seuraavat kuukaudet.
Mila
Kilpikonna

ViestiKirjoittaja marno » Tiistai 30.3.2010, 13:31:52

Nyt olis sitten taas lomat lusittu ja tylsä arki koittaa :cry:
Pääsiäisen kunniaks saa tehä töissäki ympäri pyöreitä päiviä.... Masentaa jo valmiiks.
Joka suunnalla piraijaparvi,valmis on työtänsä tekemään,
Se on varmaa vaikka mä niitä en nääkkään missään...!!1!
marno
Blitzari-Valvoja

ViestiKirjoittaja Palikka » Tiistai 30.3.2010, 17:13:31

Palikka
Blitzari

ViestiKirjoittaja Nennne » Tiistai 30.3.2010, 19:58:50

Kenelläkää mitään neuvoja miten voisin ottaa itteeni niskasta kiinni!? Alkaa itellä jo keittää, kun aion aina niin muka alkaa liikkumaan ja laihduttamaan, mut sit aina lipsun siitä ja vaan herkuttelen ja siitä tuleeki sit aina huono omatunto..
Nennne
Blitzari

ViestiKirjoittaja sukkahousut » Tiistai 30.3.2010, 22:52:14

sukkahousut
Blitzari

ViestiKirjoittaja Nukkis » Keskiviikko 31.3.2010, 08:13:40

Joo ja sitten tuommoseen porkkanan syöntiin ja laihduttamiseen täytyy laittaa joku riittävän kova panos, että pysyy oikealla tiellä. Kämppiksen kanssa ollaan tällä hetkellä sellaisessa vedossa, että vappuun saakka ilman mitään herkkuja. Kylässä ollessa saa ottaa, jos on tarjolla. Mutta keppi heiluu, jos itse menee jotain hankkimaan. Henkilökohtainen panokseni on tarjota kalliit ravintolaruoat muutamalle tyypille, jos menen sortumaan.
Tämmösiin juttuihin tarttee ehdottomasti tukea ja kavereita ja kohtalotovereita.
Seuraavaksi täytyy vetää jonkun näköinen veto pidempiaikaisesta selväpäisyydestä.
Tämmönen kikkaiulu ja värkkäilu on ihan hauskaa. Jonkinnäköistä sisältöä elämään..
Nukkis
Blitzari

ViestiKirjoittaja sukkahousut » Keskiviikko 31.3.2010, 11:58:19

Mä olen ollut nyt juomatta tipan tippaa kohta viisi viikkoa, ja ajattelin vappuun asti tätä jatkaa. En mitään vetoa oo asiasta edes lyöny, mutta motivaatio pysyy kohdallaan, koska haluan näyttää muille. Kaikki nimittäin sanoi, että en pysty olla juomatta, joten pakkohan mun on todistaa pystyväni.

Perjantaina olis kyllä tiedossa isot kasaribileet...
sukkahousut
Blitzari

ViestiKirjoittaja Palikka » Keskiviikko 31.3.2010, 14:50:28

Tietyssä olotilassa energiajuoma ajaa melkein saman asian kuin alkoholi! Mua vähän pelottaa, koska mulle on ehkä kohta kehittymässä Battery-addiktio. Unettoman yön ja puolikkaan Batteryn jälkeen olo on tällänen:
Palikka
Blitzari

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Tiistai 6.4.2010, 12:54:23

Meikäläinen on ainakin nykyään niin kova immuniteetti noita energiajuomia kohtaan, että niissä ei ole mitään vaikutusta. :D Ei sitten millään. Ehkä se johtuu tästä 9 vuoden kokemuspohjasta, jonka olen niiden kanssa viettänyt. Toki mainitakseni pahimman aikani 2003 - 2005, jolloin niitä saattoi mennä enemmänkin. Omistinhan siinä 2005 vuonna huoneessa monen sadan batterytölkin torninkin, joka oli oikea silmänterä. :D Nykyisin toki olen aivan huomattavasti vähentänyt energiajuomien kittausta mutta vaikutus on silti jäänyt samaksi. Piristää mutta ei aiheuta mitään suurempaa. Hauskaa huomata, että niillä joilla ei tuota elimistön tottumusta ole tullut, tulee tuollaiset reaktiot jo puolesta tölkistä. Heh.

Mutta sitten itse kitinään ja ulinaan.. Ei ollut sitte yhtään kivaa olla pääsiäispäivät mahataudissa! Jouduin jättämään tältä päivältä harjoittelunkin väliin, kun vielä täytyy hitusen varmistaa etten puolikuntoisena ja tartuttavana mene tuonne pyöriskelemään ihmisten ilmoille. Onneksi ei sentään ihan norovirukseen passannu oireet mutta ei se pidemmän päälle kivaa ole, kun nesteet ei pysy sisällä. Onneksi saan jo vähän syötyäkin ja elämä alkaa voittamaan. Tuossa tilassa vain 38,0 kuumekin oli suorastaan kolmeysin luokkaa olotilassa! Mutta eiköhän tämä tästä. Meni vain hyvät lomalepäilyt pilalle, kun yötkin menivät psykoottisissa unissa joista heräsin tunnin välein. Hyi se.
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Sliditanko
Blitzari-Admin

ViestiKirjoittaja lamberi » Tiistai 6.4.2010, 18:01:20

tää on vaan niitä päiviä jotka ois ehkä mielummin jättäny välistä. ärr.
lamberi
Blitzari

ViestiKirjoittaja randomipena » Tiistai 6.4.2010, 20:05:23

Mistä tätä räkää oikein tulee?
randomipena
Blitzari

ViestiKirjoittaja Palikka » Torstai 8.4.2010, 11:35:53

Sori, mutta nyt ketuttaa niin paljon, ettei tosikaan...

Luovutetaan paska isäpuoli mahdollisimman kurjaan kotiin!
Noin 40-vuotias, vaikkei käytöksen perusteella uskoisi juuri kymmenvuotiasta vanhemmaksi. Ei minkäänlaisia käytöstapoja. Aina vihainen. Huutaa ja raivoaa 24/7, lähes poikkeuksetta ilman pienintäkään aihetta. Yrittää estää muiden ilon kaikin mahdollisin tavoin. Valittaa joka ikisestä asiasta. Suutuspäissään hajottaa kaukosäätimiä. Pahoinpitelee eläimiä ja lapsia. On heittänyt koiran päin seinää ja käynyt käsiksi lopen kyllästyneen puolisonsa lopen kyllästyneeseen alaikäiseen tyttäreen. Paiskoo ovia ja esineitä. Vetää raskaamman sarjan raivokohtauksen, mikäli kaupasta on vahingossa ostettu vääränlaista kinkkua...

Voi hyvä luoja sentään! Kukaan muu ihminen maailmassa ei varmasti onnistu saamaan mua vihasemmaksi! Vihdoin äitikin on tajunnut, millanen se äijä oikeasti on. Saattaa olla taas pian muutto edessä, ja helvetin hyvä niin. Ei ehkä ole ihan normaalia käytöstä, jos se ajaa aviopuolison psykoosiin ja aviopuolison lapset siinä samassa sekoamispisteeseen.
Palikka
Blitzari

ViestiKirjoittaja armstrong » Torstai 22.4.2010, 13:44:35

Ah, sain tehtäväksi kuvittaa 20 metriä pitkän käytävän seinät molemmin puolin + muutaman muun seinän. Ja korkeudelta ne onpi abouttiarallaa 3-4 metriä. Tämä on hieno juttu kyllä. Mut voi prkl, kun en keksi yhtään mitään piirrettävää! Yleensä ideoita riittää vaikka mihin, mut nyt ei tietenkään. ARGH. Oon yrittänyt netistä löytää jotain kuvia, joista saisin ideoita, mut ylläripylläri: vaikia ettiä sellasta, josta ei ole aavistustakaan. Kohta joudun tekemään jotain saakelin Disney-hahmoja seinät täyteen, jos ei ala aivot tuottamaan ideoita. >:/
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

armstrong
Blitzari-Valvoja

ViestiKirjoittaja Palikka » Lauantai 1.5.2010, 22:56:39

Kaverin kimppuun oli tänään käyty, vieläpä runsaalla ylivoimalla! Monta jätkää oli käynyt syyttä yhden päälle ja mm. potkinut päähän ja heittänyt muutamaan otteeseen pusikkoon. Onneksi ei sitten ollut pahemmin käynyt, mutta vähän siinä kerkesi jo pelästyä.
Palikka
Blitzari

ViestiKirjoittaja Kuvitus » Lauantai 8.5.2010, 21:05:12

Miksi ihmeessä koeviikko lähestyy taas niin hurjaa vauhtia, enkä ole tässä jaksossa vielä ymmärtänyt lukea kunnolla ja olen ollut maksimimäärän tunneilta poissa?
ja sitten kesätyöt. eroakirkosta.fi. sen taidan joku päivä tehdä.
Hyörin pyörin nukahdan taas
Kuvitus
Blitzari

ViestiKirjoittaja randomipena » Sunnuntai 9.5.2010, 11:50:43

Mikä keli tää nyt sitten muka on?
Piti olla lämmintä ja auringonpaistetta ja mun piti mennä Suokkiin lukeen.
Voi withu.
randomipena
Blitzari

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu