Meikäläinen on ainakin nykyään niin kova immuniteetti noita energiajuomia kohtaan, että niissä ei ole mitään vaikutusta.
Ei sitten millään. Ehkä se johtuu tästä 9 vuoden kokemuspohjasta, jonka olen niiden kanssa viettänyt. Toki mainitakseni pahimman aikani 2003 - 2005, jolloin niitä saattoi mennä enemmänkin. Omistinhan siinä 2005 vuonna huoneessa monen sadan batterytölkin torninkin, joka oli oikea silmänterä.
Nykyisin toki olen aivan huomattavasti vähentänyt energiajuomien kittausta mutta vaikutus on silti jäänyt samaksi. Piristää mutta ei aiheuta mitään suurempaa. Hauskaa huomata, että niillä joilla ei tuota elimistön tottumusta ole tullut, tulee tuollaiset reaktiot jo puolesta tölkistä. Heh.
Mutta sitten itse kitinään ja ulinaan.. Ei ollut sitte yhtään kivaa olla pääsiäispäivät mahataudissa! Jouduin jättämään tältä päivältä harjoittelunkin väliin, kun vielä täytyy hitusen varmistaa etten puolikuntoisena ja tartuttavana mene tuonne pyöriskelemään ihmisten ilmoille. Onneksi ei sentään ihan norovirukseen passannu oireet mutta ei se pidemmän päälle kivaa ole, kun nesteet ei pysy sisällä. Onneksi saan jo vähän syötyäkin ja elämä alkaa voittamaan. Tuossa tilassa vain 38,0 kuumekin oli suorastaan kolmeysin luokkaa olotilassa! Mutta eiköhän tämä tästä. Meni vain hyvät lomalepäilyt pilalle, kun yötkin menivät psykoottisissa unissa joista heräsin tunnin välein. Hyi se.