Mahtavaa, mun pippeli, mahtavaa!! Noita sulosanoja oli ilo lukea, lucky lukea!! Mä ajattelin tosa joku aika sitten et teen Sergeit ja vetäydyn maastoon, tää boardi ei jukolauta ei se vaan lähe niin kuin se edellinen, ja täälä on hiljaista kuin turuus laivaliikenteen loputtua.. naamakirjaan pitääs perustaa joku boardijuttu, koska sielä on muutenkin ollut meininkiä boardilaisten kanssa ja sekin vähentänyt kirjoittelua tänne. Mut tää sun kirjoitukses herätti toivoa. En tarkoita sitä et ihmisten pitään vetää superkännit vaan sitä et mä näen täälä tutujakin nimimerkkiä sieltä alkuajoilta.. Me oltiin "perhe", ystäviä, me oltiin toistemme tuki.
muts asiasta avaruuteen, mää oon ollu aika monta vikonloppua selevä kuin käki ennen inssiä. Syynä et mä hermostuin microsoftin rahan lypsämiseen joka helevetin asias xboxilla.... joten ostaa päräytin pleikka kolmosen ja siihen tukun pelejä, viimeisimpänä tottakai black ops 2.. olin jälleen nörtti.. meininki pleikalla on erilainen siinä mieles et tällä kertaa ei tuu viestejäö ulkomaalaasilta kun häviäöä pelin vaan nyt tuloo samaa paskaa suomalaasilta. ennen piti sanakirjan kans ettiä et mitä se sanoi, nyt ymmärrän joka sanan ..heh.. mua on haukuttu huoraksi,kusipääksi ja jonneksi..
Toi on oikiastaan jännä juttu,mikä ei oo ikinä mennyt mun kaaliin et minkä vitun takia pitää häviöstä haukkua viestin muodossa jotain.. kyllähän mäkin häviän, en mä mikään He-man oo, mut en mä kellekkään mitään "vitun jonne" viestejä laita.Jos oikei vituttaa meen hermosavuulle.. son siiinä.. kun utelin tältä jannulta et miksi pitää pelin jälkeen huudella, vastaus oli " no hei enhän mä kesken pelin pysty viestiä lähettää" okei.. toivotin hyvät joulunodotukset niin sain "vedä vittu päähäs" toivotukset.. ei siinä.. nimimerkin perässä oli luku 91, eli ajattelin et luku kertoo syntymävuoden, mut ei se voi pitää paikkansa.
sen johdosta kerron tarinan..
nuori sorsa se black ops 2 pelas, heti kun sai yhen tapon niin delas, voi saatanan saatana sorsa huusi, kuolemia oli kymmenen ja tappoja kuusi, vitun kämppijät sorsa perään raivos, yks kämppii talos ja yks kaivos, eihän tästä mitään tule, ei tää oikein nyt kule.. team deathmatchin hävittyään sorsa pelikoneen sammutti, silmät painoi pakosta alaspäin kuin niiden päällä olis kävellyt mammutti.. Unessa sorsa näyn näki, siinä käveli käsikädessä kettu ja käki, erikokoisia, toistensa vastakohtia, tätä unta sorsa alkoi herättyään heti pohti, mitä vittua se peisi von minotaurus nyt tällä tarkoitti ja minkä vitun takia se ylipäätään tälläistä kirjoitti..
http://www.youtube.com/watch?v=DHVBi3XBRYY