Koska mä luin sun nimimerkin väärinpäin ? Apulannan biisi sotki sitä entisestään + lievä humalatila = keksin riimit,mut sun nimimerkki on väärinpäin, mut annan palaa.. sori, mut tää on kuitenkin sulle pop suuvesi
"kiitti suuvesi pop, sä oot ihan top, sun kevään keikkaraportit oli jotain mahtavuutta, mielenkiinnolla odotan raporttia uutta." Jou
Mä niin tykkään kirjoittamistani jutuista muutaman promillen kännissä, saatana sitä hävetystä, mut lupasin etten poista enää räpellyksiäni. joten rapatessa roiskuu ja saa selitellä.
Tätä on vaikia selittää.. ööh..esimerkki 1. kun koulun käytävällä tuntemattomien edes on hiljaista sitä yrittää jollekkin tutulle virittää jutun aihetta poistaakseen jännitystä, vieraat maisemat, tutut turvat. Ohan täälä toki aina vanhat luotettavat laatuska, apulannattaja ja mun pippeli(son siten nimimerkki).... heh.. toi on kyllä hyvä, mut sitä kaipaa varsinkin meikä sitä edestakaasta läpänheittoa, tosin niin se menee tosi elämäskin .. ei siinä..esimerkki 2. Sä katot esim Prison Break sarjaa 4 tuotantokautta, sä tykästyt joihinkin hahmoihin, kun sarja loppuu sua vituttaa ja sä jäät haikailemaan niiden perään. Toki joskus pitää osata päästää irti. mut ajan kans, ajan kans.
Sitten on erikseen nämä boardilaiset jotka on tavannut, mut kuten sanoit, onneksi on keikat ja onneksi Facebook.
Ei siinä hauska kesää myös sulle ja muillekin boardilaisille.
"Kauan eläköön Apis ja kauan eläköön keskustelu - foorumeista puhumattakaan"