Kirjoittaja Surkimus » Keskiviikko 23.5.2012, 20:17:10
Eli joo. Ruudun tällä puolen kirjoittelee varmaan foorumin nuorimpiin kuuluva, 15-vuotta syksyllä täyttävä jässikkä. Peruskoulussa siis vielä, tähtään sellaisiin lukioihin kuin Kallio (mun unelma) ja Alppila. Oon kyllä Tikkurilaa, Torkkelin multimedialinjaa ja Helsingin Medialukiotakin katellu. Menestyn koulussa mukiinmenevästi.
En harrasta mitään muuta paitsi sanataidekoulua. Eli kirjoittelusta tykkään, deviantartiin tungen typerien hiuskuvien lisäksi esim. laululyriikkaa. Vapaa-aika menee koneella oleskellessa ja pari kertaa viikossa käyn viettämässä aikaa kaverien kanssa. Tietokone- ja konsolipelit ovat myös suuri intohimoni, vaikka pelaankin niitä aika vähäsen. Sitten on myös monia yleisesti nörttien puuhaksi lueteltuja sarjoja jotka on myös katsomislistalla. Pidän muuten listaa leffoista jotka mun pitää nähdä (Klassikoita sieltä yleensä löytyy, esim. Blues Brothers ja Reservoir Dogs). Suosikkisarjojani ovat Rillit Huurussa ja The Walking Dead. Zombit ovat btw suuri intohimoni ja loikkasin vähintään kymmenen metriä ilmaan kun kuulin minkä niminen kappale Apikselta sinkkulohkaisuna kuukausi pari takaperin pamahti. Elokuvista suosikkejani ovat Watchmen, Pulp Fiction ja Fight Club (ei niinkään niiden sisältämän väkivallan ja mäiskeen takia)
En osaa pimputella mitään soitinta, joskus yritän koskettimilla pakertaa jotain mutta unohdan aina. Kitaraa voisin alkaa kokeilemaan.
Kuuntelen musiikkia aika laajalti, tai no harvassa ovat mielestäni huonot bändit. Aika laajalti popista metalliin kuuntelen. Suosikkejani (Apulannan lisäksi) ovat Red Hot Chili Peppers, Queen, Guns n Roses, Happoradio, Fall Out Boy, Green Day, CMX, Linkin Park, Nightwish, Bob Dylan, Pariisin Kevät, Jukka Takalo, Eppu Normaali, Sielun Veljet, Hassisen kone, Paleface, Leevi and the Leavings, Foo Fighters, Hollywood Undead ja niinedespäin.
Huonoiksi puoliksi voisin sanoa että olen välillä aika itsesäälissä kylpevä ihminen, ja myös huomionkipeä aina välillä.