Kirjoittaja alastair » Lauantai 31.3.2012, 12:43:19
nykii kun ihmisten tuntuu olevan aivan pakko päästä jauhamaan paskaa ihan olemattomista asioita. tai en mä tiedä, aika saatanan reilulta tuntuu, että tuo aasi selittää joka päivä meidän yhteisille kavereille miten ikävä ihminen kuulemma olen. no saatana, kai olen sinulle ikävä kun sinäkin olet minulle, mutta käsittääkseni en ole mitään väärää tehnyt näille muille, joten älä kiltti yritä saada niitä ajattelemaan että olisin. vituttaa tämmönen akkojen pelleily ja johtopäätösoletukset.
pysykää keittiössä, sinne te kuulutte
ei vaan. vähän meinaa jo naurattaa, miten tulet marttyyriverissäsi syyttelemään ja pyytämään sanomaan suoraan mitä ajattelen ja kun sanon rehellisesti, olet vielä enemmän martyyri. kun minä vastaan siihen sitten että kerropa sinäkin mitä olen sinulle tehnyt, niin vastaat että " mä en nyt jaksa tätä "
oikein. näin kannattaa toimia. jumalauta, varmaan tässä asiassa pystyy vastaan tulemaan kun en ihan tosissani tiedä mitä teen väärin.
nyt naurattaa vähän naamakirjapäivityksesi. " haz a new room mate :3333 ". ja vitusti tykkäyksiä. ai keneltä ? yhteisiltä kavereilta. ja kaverien äideiltä.
melkein itkettää mutta ei pysty koska
hjajjahhhahhshhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhae
my salamander has hygiene too