Meinasin mennä aluksi tohon ylähällä olevaan baariin mut se oli kiinni. mietinkin et boardi misä on kaksi baaria.. son outoa. Tämä on vähän uutta, kuin kävelisi heikoilla jäillä, sillä kaikki mitä kirjoitan on ja pysyy, niitä ei saa pois, kuten edellisellä boardilla. eli kaikkia mitäå sanon voidaan käyttää minua vastaan..se jos mikä saattaa meikän jumalattomiin morkkiksiin aikanaan, ellen osaa pitää turpaani kiinni... se ei oo heleppo homma.
Mä olin päässyt juomises jo hyvään vauhtiin ja oli mukava kun lapsuuden kaverí kävi pitkästä aikaa laulamas. no hän kysy löytyykö yötä karaookkena.. no totta vitus multa yötä löytyy.lähin ettimään leffahyllystäni tätä kyseistä dvdtä, kunnes löysin. muistin et mukanani oli myös lonkerotölkki, muttei se mitä vahingos maistoin.. jos joku voi kuvitella miltä viikon vanha avattu lämpimäs ollu lonkero maistuu niin jeah.. Pasi lensi oksalle manas niitä näitä.
Jotta meikän morkkis jos sitä edes huomenna on, on edes hieman syvempi ja oppisin olla kirjoittamatta puolen yön jälkeen,, kerron loppuun tarinan Raunosta.
Rauno Reiningholm Västäräkki, päällään kaksi hupparia ja täkki, palas yhdenillanhoidon luota, noo tapahtuuhan tuota, västäräkki yksinään manas, kun kämpän ovia harppoen avas, eihän tolllaasesta voi akkaa ittelle ottaa, ensin se pussaa ja sitten mottaa.
Rauno Reiningholm Västäräkki, päällä edelleen kaksi hupparia, poissa on täkki, etsii netistä lohdun sanaa, kato perkele Apulannalta tuloo uus levy , hän inoissaan manaa.
Tarinan opetus on se et vaikka se vastakkainen sukupuoli onnistuisi sen rauhallisen illan kotona tai vähän räväkkäämmän illan baarissa pilata, aina voi uuden Apulanta levyn silti kaupasta ostaa tai netistä ennakkoon tilata