Nennne eli Nea, 21-vuotias helsinkiläistyttö. Avomiehen kanssa jo kolmatta vuotta Itä-Helsingissä asustellaan, ja kovasti yritetään päästä pois. Yhdessä ollaan oltu vuodesta 2006.
Ammattikorkeakoulussa opiskelen liiketaloutta tällä hetkellä toista vuotta. Alasta en tiedä, onko oma, mutta jotain se on tehtävä. Töissä käyn aina kerran viikossa, jos sitäkään, vaatekaupassa. Enemmän kyllä töitä kaipailisin, mutta extra kun olen, niin minulle ei tunteja aina riitä. Alasta kyllä olisin kiinnostunut, hieman ylemmissä tehtävissä kuitenkin.
Musiikki ja matkailu ovat lähellä sydäntäni. Kuuntelen enimmäkseen rockia, siinä sivussa myös poppia, punkia, ym, ja keikoilla tulee käytyä hyvinkin usein. Bändeistä ja artisteista voisin mainita ainakin Michael Monroen, Hanoi Rocksin, The Wildheartsin, Hurtsin, Mötley Crüen, Green Dayn, The Gaslight Anthemin, The Soundsin, The Arkin ja Adelen, esimerkiksi
Matkailusta innostuttiin vuonna 2009 ja sen jälkeen on tullut käytyä Pariisissa, Lissabonissa, New Yorkissa ja Wienissä, pakollisten Tallinnan ja Tukholman lisäksi, ja helmikuussa lähdetään Lontooseen.
Muuten olen luonteeltani melko laiska ja ujokin, mutta iloinen ja kiltti. Pessimistisyys pääsee myös hyvin usein minussa valloilleen.