Moi, olen Pasi ja olen energiajuomien käyttäjä.
Niin ja syy sille miksi levarin Pasi on nyt Peisi von Minotaurus koska foorumi on aivan liian pieni kahdelle Pasille vaikkei meistä kumpikaan nimeä käytä.
Mutta tosiaan.. tällä hetkellä mittarissa 24 ikävuotta, naimisissa, tytär vuosimallia '11. Ammatikseni lotraan verellä, kusella ja muilla erinäisillä eritteillä.. sekä siinä sivussa piikitän ihmisiä kyynärtaipeisiin. What am I?
Musiikkimaku on ollut ajan saatossa hyvinkin laaja.. saatoin vuosikauden kuluttaa synkissä vesissä eurodancen parissa mutta nyt meikäläisestä on kuoriutunut melko pesunkestävä Apulannan, satunnaisten muiden suomalaisten ryhmittymien sekä erinäisten metallibändien mies. Muihin suosikkeihin Apulannan lisäksi kuuluu Mokoma, Insomnium, Stam1na, Liekki, Pariisin Kevät, Lamb of God ja Turmion Kätilöt.
Harrastuksiini kuuluu pääosin monien ihmettelemä fantasiakorttipeli Magic: the Gathering, joka sattuu olemaan vanhin kaupallinen kyseisen genren korttipeli, jota markkinoilla on. Omaa peliharrastusta onkin kestänyt jo vuodesta 2000.
Eräs paheeni on tämä hankkiutuminen keskustelufoorumien moderointihommiin.. Erinäisiä foorumeita on tullut kapteenoitua / valvottua vuodesta 2000 sitäkin.. eikä loppua meinaa näkyä.
Tämä kuitenkin taitaakin olla näistä foorumeistani urani julkisin mutta sehän passaa, haasteita on oltava.
Täällä oleskeluuni liittyy myös oleellisesti Apulannan Salamat josta on varmaankin käynyt ilmi, että pidän näistä kullanmuruista huolta ja ajoittain myös kiireisenä.
Homma on vakiintunutta jo kolmen vuoden ajalta ja olen salamoiden moderaattorina toiminut nyt about 2,5 vuotta.
Sellasta.. pakko lopettaa antiklimaattiseen yhteen sanaan ettei synny kolmea kappaletta lisätekstiä.
Kirjoittaminen ku luonnistuu.