Kirjoittaja Sliditanko » Torstai 22.12.2011, 13:32:24
Nykyäänhän rekisteröinnissä pitäis asetusten mukaan olla edes CAPTCHA-koodi päällä jotahan ei ennen ollut, että tänne pääsee ylipäätään rekisteröitymään. Laitoin sen sitä mukaa päälle, kun foorumi avattiin julkiseksi, koska tuollaista ongelmaa on ollut aikaisemmillakin foorumeilla joilla oon majaillut ylläpitotehtävissä. phpBB:llä vaan on tunnetusti sen verran heikkoa laatua tuo captcha muutenkin, etten ihmettele miten siitä pääsee läpi. Seuraavana asetuspuolella näyttäiskin vaihtoehtoisesti olevan juuri tuo tunnusten manuaalinen hyväksyminen, joka taas tuottaisi juurikin sitä päänvaivaa mitä Andy tuossa sanoi. Ei hyvä sekään.
Mutta sitten päästään yllättävään avainkysymykseen, mitkä spämmibotit täällä nyt spämmää? Koska tällä hetkellä oon tähän asti antanu kenkää vaan kahdelle sellaiselle ja pistänyt IP:t tukkoon vähän laajemmalti. Tällä hetkellä oman näkökykyni mukaan täällä ei näy yhtäkään (miten ihmeessä, oonhan ylläpito-oikeuksilla matkassa), joten kertokaa mulle vaikka yksityisviestillä asiasta lisää / pastetkaa esimerkkejä tai quoteja viesteistä joilta noita spämmejä tulee..
.. mutta trumanb sen sanoi. Jos muu ei auta niin sitten lähdetään Levari-linjalle.. Ongelma kyllä ratkaistaan konstilla millä hyvänsä.
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3