[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Valitusta, kitinää, ulinaa

Valitusta, kitinää, ulinaa

Keskustelua asian vierestä ja yli hilseen, oli aiheena sitten politiikka, videopelit tai salarakkaat.

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Palikka » Maanantai 11.7.2011, 08:45:08

Mulle on nyt vasta ruvennu valkeemaan se masentava tosiasia, että musta tulee tänään inttileski.
Palikka
Blitzari

ViestiKirjoittaja lamberi » Maanantai 11.7.2011, 17:57:07

Taidokas pommiinnukkuminen aamulla, älyttömällä kiireellä töihin josta myöhästyin puoli tuntia, sitten seurasi järkyttävä työpäivä paahtavassa auringossa ja vielä kotona tekniikka kettuilee minkä ehtii :angry-banghead:
lamberi
Blitzari

ViestiKirjoittaja trumanb » Maanantai 11.7.2011, 18:28:58

Vaikka uusi kämppä onkin kiva, niin en kauheasti diggaa laatikoiden purkamisesta. Voispa sen vaiheen skipata ja että tavarat menisi paikoilleen taikasauvaa heilauttamalla.

Noh... Vastahan minä lauantaina muutin, joten ei tässä vielä niin kiirettä. Eilen söin kuitenkin jauhelihakeittoa haarukalla, koska en ole vielä lusikoita löytänyt. 8-)
trumanb
Blitzari-Valvoja

ViestiKirjoittaja kaunispojka » Keskiviikko 13.7.2011, 16:18:33

Yhyy, en pidä siitä, että olen kipeä!!
Eilen nosti kuumeen melkein 40asteeseen ja nyt on kurkku sika kipeä. Viikonlopuksi pitäisi parantua, kun on big Wheels ja haluan sinne osallistua omalla autolla.
Älä sano älä sano älä sano - Minä olen pullaa
kaunispojka
Blitzari

ViestiKirjoittaja sukkahousut » Tiistai 19.7.2011, 18:54:01

Jos joku sattuu törmäämään mun motivaatioon, niin voi välittää semmoisia terveisiä, että täällä vähän kaivataan.
sukkahousut
Blitzari

ViestiKirjoittaja kaunispojka » Maanantai 25.7.2011, 14:52:45

ARGH!!
joskus kevättalvella vahingossa peruutin kaverin autoon, kun aamuyöstä töistä pääsin.. ei pitäisi ikinä hypätä rattiin, jos on vähänkin väsynyt!!

jouduin hoitamaan asiaa kaverin äidin kanssa -___-" ja sain hankittua rahat remppaa varten ja tekijänkin, mutta tää äiti ei suostunut tekijään, koska se ei kuulema osaa hommaansa ( joo ei varmaan, vaikka maalausalalla on ollut yli 20v ja on tämän kylän yksi parhaista tekijöistä) sain sen suostumaan toisen kerran vielä ja nyt yrittelin soittaa sille, että millon laitetaan auto kuntoon niin ei vastaa puhelimeen!

siitä alkoi kauhea vittuilu, kun kuulema en ole tehnyt tämän asian eteen mitään ja minä olen edesvastuuton persoona ja kauhea pentu jne jne.. uhkaili vakuutusyhtiöllä jne. (vakuutuksen kautta ei sen takia otettu hommaa, kun se pieni ruttu olisi tullut maksamaan yli 800e ja tämä minun isäni tuttu olisi ottanut hintaa vain 200e)

nyt tää nainen vie auton muualle maalattavaksi ja katsellaan tuleeko lasku perästä, poliisit vai kaikki -___-

kaikken eniten ärsyttää, kun olen yrittänyt ottaa vastuun teostani ja olen monesti anteeksi pyytänyt ja yrittänyt hoitaa homman mahdollisimman nopeasti pois alta, niin tää muija muuttaa mieltään alvariinsa ja syyttää minua, kun en ole muka yrittänyt edes hoitaa asiaa!

rakastan tapella aikuisten ihmisten kanssa!
kaunispojka
Blitzari

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Maanantai 25.7.2011, 15:43:46

Tää äskeinen avautuminen on niin perus! Tosta tuli myös juttu mieleen, jota tuli todistettua samasta teemasta: Tuossa eilen, kun seisoskelin vaimoa parkkipaikalla odottamassa kotiin niin tuli nähtyä myös tälläinen jännä peruutusepisodi, jossa nainen sai miehen auton rekkarikilven perusteellisen lyttyyn. Ei muuta.

Hetken siinä ystävällismielisesti asiaa ratkottuaan molemmat osapuolet olivat jo pääsemässä hyvään sopimukseen (ja tässä vaiheessa tämä tilanteen aiheuttanut osapuoli oli ehtinyt jo luvata maksaa uuden kilven hankinnan) kun mies toteaa, että nyt ei ole juuri aikaa tutkia vauriota tarkemmin ja nainen sanoi moneen otteeseen ymmärtävänsä. Miehellä oli oikeasti ihan pätevä syy kiireelleen. Hän lupaa soittaa naiselle maanantaina, kun on tarkastanut onko tuossa tilanteessa nyt sitten kummempaa, kuin tuo uuden kilven hankinta..

.. ja tästäkös se riemu sitten repeää: Nainen tutkailee ensin kilpeä hetken, siitä lähtee sitä kuorta/maalia ja kilpi on silminnähden totaalisen lytyssä.. kunnes huudahtaa, että "Eihän tässä kilvessä mitään ole!! Eikö sen nyt voisi vaan vasaroida niin kyllä se ihan uudelta näyttää. Mä kyllä tiedän sunlaises ihmiset.. varmana on aikeena vetää vähän rahaa välistä, kun tällainen tilaisuus aukenee. Minähän en tästä lähde mitään maksamaan. Korvausten pyytäminen tuollaisesta on täyttä ahneutta."

Hassua, että sitten mua viitotaan naisen toimesta todistamaan ja katson kans kilpeä, että eihän sitä nyt saisi edes yliluonnollisilla voimilla / hyvällä tahdollakaan suoraan mutta nainen odottaa mun pitävän hänen puoliaan. Kihinä ja kiukku oli aivan mieletön, kun totesin, että näin tilanteen ja kuulin koko keskustelun ja kaikkein helpointa olis vaan korvata se kilpi. Tässä vaiheessa nainen alkoi jo sättimään meikäläistäkin vastuuttomaksi ahneen rikollisen puolustajaksi ja kuinka pitäis poliisille mutkin ilmoittaa viattoman naisen mustamaalaamisesta.

Ehkä oli vaan parempi lähteä tilanteesta ja lähdinkin. Mutta miten voidaan noin pieni ja yksinkertainen asia saada noin kovasti vinoon, kun lopulta kielletään kaikki mitä on omasta suusta tullu päästettyä. Toivottavasti asia nyt selvisi miehen hyväksi, koska siinä koko tilanteessa nainen kosautti kyllä pelikorttinsa oikein urakalla vituiksi.

Jänniä nuo mielialanvaihtelut.

Ei, tämä ei ollut sovinismia. Tilanne vaan oli naisen puolelta älytön.
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Sliditanko
Blitzari-Admin

ViestiKirjoittaja chestaurora » Maanantai 25.7.2011, 22:11:35

Opintotuki evättiin. Ihansamavittuokeimorjesperkele!
Minä olen katkera kusipää
Kuka teki musta tällaisen
chestaurora
Blitzari

ViestiKirjoittaja trumanb » Perjantai 5.8.2011, 20:23:38

Ulisuttaa, kun Posti ei voi olla auki Prisman aukiolojen mukaisesti, vaikka sijaitsee siellä Prisman sisällä.
trumanb
Blitzari-Valvoja

ViestiKirjoittaja Nennne » Lauantai 6.8.2011, 07:51:11

Nennne
Blitzari

ViestiKirjoittaja trumanb » Sunnuntai 7.8.2011, 12:41:13

Kannelmäen Prismasta todellakin kyse :/ Asutko säkin täällä jossain lähellä? :D Nyt se taitaa mennä arkisin kiinni jo klo 18, vaikka Prisma on auki klo 21 asti. Syksyllä se posti on vissiin auki jopa klo 20 asti.
trumanb
Blitzari-Valvoja

ViestiKirjoittaja Nennne » Sunnuntai 7.8.2011, 20:33:21

Nennne
Blitzari

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Sunnuntai 7.8.2011, 21:52:22

Helsinki ja Helsingin aukioloajat. :D Totuin mäkin Turussa, että lähin haarakonttori oli muutaman sadan metrin päässä oleva R-Kioski joka palveli aina puoli kymppiin asti mutta nyt on ollut pakko tottua paikalliseen isoon konttoriin yli 3km päässä, joka menee kiinni jo viideltä. Hyi se.

Mikä takapajula! Ulisuttaa.
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Sliditanko
Blitzari-Admin

ViestiKirjoittaja chestaurora » Keskiviikko 10.8.2011, 17:55:16

Elämä on niin saatanan arvaamaton ja epäreilu. Liian nuorena ja liian aikaisin lähti taas yksi. Niin pienestä oli taas kiinni. Ei niin läheinen mulle, mutta ystävälle yksi läheisimmistä.
Minä olen katkera kusipää
Kuka teki musta tällaisen
chestaurora
Blitzari

ViestiKirjoittaja kaunispojka » Torstai 1.9.2011, 18:35:25

ARGH!
nyt suututtaa.. on ihanaa, että olen saanut työpaikan viimeinkin ja kuukauden jaksoinkin olla valittamatta.
nyt oli pomo tehnyt niin, että maksoin kuukauden palkan 8e/h, vaikka aluksi oli puhetta, että ekat 2vkoa 8e/h, koska työskentelin muiden kanssa samaan aikaan enkä itsenäisesti eli sain harjoittelijan palkkaa ja se oli mulle ok.

ja nyt sain palkkakuitin kouraan ja pomo tuumasi, että maksoin koko kuukaudelta sulle vain sen 8e ... sen piti olla toiselta 2vkolta 10,15e/h, joten jäi kahdelta viikolta saamatta 2,15e/h. vittu vittu.

noo, toivotaan että saan tältä kuulta nyt sitten sen 10,15 jos en, niin lähden lätkimään, mutta ennen sitä otan yhteyttä liittoon..

ja nyt en saa pitää edes lävistystä enää!! joku asiakas oli valittanut siitä, että on epähygieninen ruuanlaitossa ja en edes työskentele keittiön puolella! olen kassalle palkattu.. luoja! noo, kohta varmaan mennään pilkkihaalareissa töihin, kun tavallinen t-paita on liian seksikäs ja paljastava.

kiitos, kun sain avautua :D
kaunispojka
Blitzari

ViestiKirjoittaja randomipena » Perjantai 9.9.2011, 21:02:05

randomipena
Blitzari

ViestiKirjoittaja a_Sniper » Lauantai 10.9.2011, 23:29:01

Perkele perseestä ku talon edellinen omistaja teki myydessä kylppärilattian rempan päin suorastaan vitttua! Noh nyt on lausunnotki tukemas mun puolia muttei silti tämä kaveri suostu maksamaan.. eli edessä on riitautus ja oikeustoimi... kivaa ja ku vielä talviki o just tulos ja haluais tuon kylppärinlattian kuntoon ennen kylmiä ilmoja.. ainii oha siinä auton talvirenkaat viel ostettava sekä uus tuulilasi jne. :S
a_Sniper
Blitzari

ViestiKirjoittaja Nennne » Sunnuntai 11.9.2011, 18:38:59

Kipeenä ollaan.. Herätin tänään varmaan puolet työkavereista, kun yritin saada jonkun niistä tuuraamaan mua tänään töihin. Varsinkaan meiän päällikkö ei ollu kovinkaan ilosella tuulella, kun sille soitin.. Mut minkä mä sille voin, että sille pitää ilmottaa.. Yks tyttö joutu sitten menemään yksin töihin, kun kukaan ei ''päässyt'' tekemään mun vuoroa, ja pitämään kaupan 4 tuntia auki..
Nennne
Blitzari

ViestiKirjoittaja kaunispojka » Maanantai 12.9.2011, 16:36:50

Katsellaan mitä tapahtuu, liitossa olen kyllä PAMissa. perustelu tosin olisi kyllä ollut mukava kuulla, voihan se olla, että olen mokaillut sen verta paljon ekan kuukauden aikana joten siitä se harjoittelijanpalkka? suullinen sopimus oli ja jos olisi ollut kirjallinen, niin olisin kyllä heti ilmoittanut liittoon asiasta.. suullista, kun on vaikea todistaa ja kukaan muu sitä ei ollut kuulemassa kuin asiasta sopineet osapuolet..

nyt jos tämän kuun palkassa on vielä jotain häikkää, niin otan samantien yhteyden liittoon puhumatta edes ensin pomon kanssa. silloin tää alkaa mennä jo pelleilyksi.
kaunispojka
Blitzari

ViestiKirjoittaja Minea » Lauantai 29.10.2011, 13:42:23

Yllättävän paljon päänvaivaa aiheutuu gradun tutkimussuunnitelmasta! Luovutin jo ja copy-pastesin kandista kaiken olennaisen, mutta olisin kovastipaljon halunnut perehtyä kirjallisuuteen jo tähän vaiheeseen mennessä ja saada suunnitelmaan jotain tolkkua. Eipä vaan ole ollut mahdollista ja kirjat vaan pölyyntyy nurkissa ja kohta kirjasto sanoo että lopetahan se uusiminen ja tuo välillä lainasi takaisin. Äärh. Ei silti, ei tän kanssa kiire ole kun suunnittelin kirjoittavani koko paskan kesän aikana, mutta niin kovasti haluaisin että maailman paras graduohjaaja professori Voldemort voisi olla minuun tyytyväinen ):

Jos sit vielä pari esseetä ja yks tuntisuunnitelma....kenen hyvä idea on suunnitella tekevänsä sellaset 120op vuodessa?
I never knew the view from the edge of the world would look like this
Minea
Blitzari

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu