Kirjoittaja Pop Suuvesi » Perjantai 6.5.2011, 21:43:31
Voi että mikä setti Lahen Äksässä!
Ahtaat tilat ja paljon porukkaa, mutta salamoijia en bongaillut niin paljon kuin käsitin uhoamisista paikalle tulevan.
Setti olikin sitten toivelinjaa, vaikka joitain rankattiin pois kun ei niitä kuulemma pysty soittamaan. Monia kyllä yriteltiin ja useassa onnistuttiin. En tiedä minkä mittaiseksi tuota oli meinattu, mutta tuskin tuota ainakaan järjestävä taho oli tunnin keikaksi ajatellut. Mitäs tilasivat.
Tunnelma oli kyllä jannuilla kohdallaan. Sipe soitti lainakitaralla erinomaisesti ja saihan silläkin rummutettua tarpeen mukaan. Biisejä ei tahdo kaikkia muistaa, mutta jos akkarisetissä tulee Ravistettava ennen käyttöä, ...Silti onnellinen, Kalamiehen toveri, 0010, Mitä kuuluu, Mato(Käki), Kilpikonna, Poistuisitko mun elämästäni, Valaan kertsi, Käännä se pois, Teit meistä kauniin, Anna mulle piiskaa, Silmämuna, Vääryttä!!1! (nuoren Apulanta-fanin toiveena), Aurinkoon, Lupasit mulle, Hallaa, Liikaa (pienillä repeämisillä) ja kaikkea muuta kivaa niin voitte uskoa että oli väki aika täpinöissään. Hiki tuli muutenkin kuin kelin ja suljetun tilan vaikutuksesta. Itse olin kuvitellut että jos jotenkin saa puolen tunnin setin tuolla niin on enemmän kuin voisi toivoa, mutta "Sori, tää on vähän tämmöistä". Mutta ei se haittaa.
Oi että! Fiilis oli aivan mahtava ja ainakin vaikutti että koko bändi oli tunteella mukana ja nautti touhusta. Tämän takia me tätä hommaa tehdään, kiitos pojat, toivottavasti voimme maksaa tämän takaisin!
Settilistaltaan ehkä paras Apis-akkarisetti tähän mennessä, noissa aiemmissa on ehkä muut puitteet ollut parempia joka on sitten hieman tasapainottanut tasoeroa. Gooooooooooo PAWF! Jäinkin sitten vielä tänne Lahen maastoon kun oli niin kivaa, jo salamien seurassa.