Mua ärsyttää, ku en tiiä teinkö oikeen ratkasun vai en. Päätin jäädä neljäksi päiväksi yksin kotiin kera kärmeksen, kun miekkonen lähti Ivalon perämetsiin kelkkakisoihin. Minuahan ei moiset kisat paskan vertaa kiinnosta, joten en tahtonut lähteä mukaan tönöttämään yksinäni sinne. Mut krääh, nyt oon täällä yksin! Ei se kuitenkaan 24/7 ois niissä kisoissansa ollu. Hv kaikki. Hv tyhmä minä. :ssss
Nii ja eilen taas kävin vähän kaupassa, matkassa meni vaan 1,5 tuntia, kun unohdin ostaa puolet tavaroista, joita lähdin hakemaan ja tajusin sen vasta, kun olin jo kävellyt kotiinpäin ainakin kilsan.
Sit vielä viime yönä en saanu nukuttua kunnolla, ku lietsoin itseni paniikkiin hulluilla ajatuksilla ja näin painajaisia ja heräilin koko ajan hiestä märkänä. Nii, paitsi aamulla, ku olin jääpuikko. Ainiin ja toki pitkin yötä tarkistelin myös, että terraarion ovi on kiinni. (Aina se on kiinni pysyny, mutta en vaan voinu uskoa.) Että halleluuja, otsa hehkuu tulikuumana ja tylsyys koettelee mua koko ajan. Nettikin on 2G -verkossa, eikä siis toimi kunnolla. Yhyyy-yyy, itkupotkut.
Eniten vituttaa se, että tämä on kaikki itseaiheutettua! ARGH. ;___________;