Onkos täällä ketään muita mmorppaajia? Itse aloittelin tota Wowin pelaamista neljä vuotta sitten ja sitä on tullut pelattua enemmän ja vähemmän siitä asti. Olin muuten aluksi sitä mieltä, että on maailman paskin peli, kun tuo mieheke sitä pelas jatkuvasti. Kerran se sitten sano, että nyt loppui se valitus ja et saa valittaa yhtään ennenkuin itse kokeilet! Noh, sille tielle jäin ja pelailin sitten puolisen vuotta melkein 24/7
. Sitten innostus vähän laantu ja sen jälkeen pelaillut hyvin satunnaisesti, yleensä innostunu aina muutamaks viikoks pelaamaan ja sitten taas on useemman kuukauden tauko. Jouduin erinäisten syiden vuoksi ostamaan tuossa vuosi sitten uuden accountinkin ja siellä on nyt lvl 74 priest -tää levelikin kertoo asiasta tietäville ehkä mun pelitahdista jotain
. Niin ja Vek'nilashilla hordella pelailen, silloin 4v sitten pelailin Stormreaverilla.
Noh, nyt sitten mies osti mulle perjantaina hienon parisuhdelahjan eli Aionin
. Sitä tässä nyt oon viikonlopun hakkaillut ja se vaikuttaa oikein kivalta ainakin tähän mennessä. Aika samantyyppistä mättööhän se on kuin wowikin ja ilmeisesti siinä tulee olemaan vieläkin enemmän grindausta, mutta toistaseks ainakin ollu hauska pelata. Wowi alko kuitenkin jo vähän kyllästyttää (sen takia mulla oliki aika hidas pelitahti). Tällä hetkellä eniten kyrsii se, että iltaisin tonne saa jonottaa ihan älyttömiä aikoja. Pitää pistää etäyhteys pystyyn, niin voi laittaa jonottamaan jo työpaikalta -sit pääsee pelaan heti ku tulee kotiin
. Asmodian clericillä pelailen, leveliä löytyy mahtavat 12 tällä hetkellä. Realm on Perento
.
Konsolipeleistä en ole juurikaan kiinnostunut, mutta mies niitä hakkailee. Jostain meille on tullut PS2, se ei siis ole meidän oma
. Se taitaa olla yhden kaverin, mutta se jätti sen meille eikä halua sitä takaisin. Mä ostin tolle joululahjaks XBOX360:n tossa pari vuotta sitten vai millon olikaan, sitä se kai eniten käyttää. Osti se PS3:n kesällä, mutta ei se siitä ole kauheen innostunut ollu. Tuolla toisessa ketjussa mainitsinkin jo siitä, että NESiä tuli kyllä lapsena pelattua ja sen kautta mä kai pelimaailmaan ylipäätään tutustuinkin. Muistan että serkun kanssa sitä aina pelattiin monta tuntia putkeen ja sitten soiteltiin toisillemme kun tehtiin jotain uusia ennätyksiä
. Ja 10 vuotta sitten menin sen ja kamalan kasan pelejä myymään pois, nythän se vähän harmittaa :<.
Joku vois alkaa kyllä pelata mun kans Aionia niin ei ois niin yksinäistä siellä. Toi äijäkin vetelee jo niin isoilla leveleillä ettei siitä oo mulle mitään seuraa ;<