Ah, eilen The Rasmuksen 15v-juhlakeikka Suutarilan yläasteen jumppasalissa, oli aika hienoa
Lava semmonen polvenkorkuinen ja hieman olivat teknikot joutuneet rakentamaan että saivat rokkivaloja kattoon...
Kyllä siinä keikan aikana taas muistui mieleen että miksi siitä bändistä niin paljon tykkää, tässä on vaan ollut herroilla hiljaiseloa niin kauan että ovat jääneet vähän taustalle kun on ollut näitä muita bändejä... Mutta sitten ne piiperöt aloitti setin Myselfillä ja Lauri vetäs nallepipon päähän ja ah. Oli taas hyvät jutut keikan jälkeen poikien kanssa, ja se on hyvä muistaa kolmannen nimmarin kohdalla että ai hitto, tää laukku on muuten veljen... No, ei ole enää, nyt siinä lukee Sannille!
Mut äh, vähän harmittaa toi 30 seconds to marsin keikka, missasin ne rahapulan takia viimeksi kun olivat täällä päin, ja nyt mulla on samana päivänä toinen keikka Lahdessa ja sinne on jo liput ostettu
Mut ehkä Jared ja kumppanit tulevat vielä joskus Suomeen niinkin että mä olen rahakas ja vapaa... Toivottavasti