Siitä tuli kyllä nyt suurta kunnioitusta, jos kerran ne NESiltäkin löytyy alkuperäisenä nimittäin ei oo joka pojalla.
Munki olis pitäny hoksata hieman aikaisemmin, että hei näitähän vois alkaa säilyttämäänkin. Faxanadun menin joskus menneisyydessä todella tyhmänä vaihtamaan pois ja sittemmin sitä tuli niin hirveä ikävä. Emulaattori onneksi toi pelin takaisin pelattavaksi mutta ei se voita sitä terävänkulmikkaan ohjaimen ja punaisten nappuloiden hakkaamisen tuntua sitten ollenkaan.
Tuo oli tuollainen kärjistetty läppä vaan, että vaimo vihastuisi. Se vaan ei oo sellanen konsolipelaaja mutta varmasti, jos Wii ilmestyisi nurkkiin niin johan alkais naputtamaan sillä innokkaammin kuin minä. Mä oon taas nykyään enemmän jo siirtyny tänne koneen äärelle naputtelemaan, ettei nuo konsolit ole enää yhtä maagisia magneetteja, kuin ennen muinoin. Kyllä vähän meinaa olla sitä aikaa, kun pikkutenavana piti vinkua ja mankua, että äiti osta mulle kasibittinen Nintendo ja sitten sitä huideltiin joka päivä kaikkien kaverien kanssa jatkuvalla syötöllä. Voi sitä kultaista ysäriä.
Hieno ideahan tuo muuten olisi, että olisi jonkinlainen listaus ketkä kulkee milläkin nimimerkillä ja mikä konsoli on käytössä mutta uskoisin silti, että vain harvoilla ja valituilla on sellaisia mahdollisuuksia. Eihän itseltänikään löyty mitään näistä nykyisistä koneista. Kuitenkin tuollaista topicia voisi värkätä jonnekin, jonne laittaa ihmisten ilmoittamiaan nimimerkkejä listaksi. Sieltä sitten voisi käydä kurkkimassa jos olis niitä naamoja.