Kirjoittaja kaunispojka » Torstai 21.4.2011, 11:19:13
minä valitan kanssa! olen koko hiton pääsiäiset että vapun töissä! synttärit jää juhlimatta :'( pyysin jo about yli kuukausi aikaisemmin vapaaksi, mutta ei ei ei! ei sitten.. ja hiton yövuoroja pelkästään koko hiton kaksiviikkoa.. tulee sitten valvottua, mutta positiivistä asiassa on se, ettei ole koulua nyt enää samaan aikaan!
ja valitan vielä, että opettajat yrittää masentaa mua koululla. yksikin kivenkovaa väittää että en valmistu tänä keväänä, koska minulla jää 2ov suorittamatta. yhdellä kaverilla oli 14ov tekemättä ja se sai tiputettua ne 4ov:n!
toisella kaverilla oli 4ov tekemättä ja se sai ne kuitenkin suorittaa samana vuonna, koska muuten olisi mennyt seuraavalle.
toivon siis, että porukka joustaisi minunkin kohdalla, koska en enää elokuussa halua olla tuossa oppilaitoksessa.
töiden takia en pääse edes nyt keväällä katsomaan apulantaa :'( pelkkää viikonloppua ja iltaa ja viikollakin kauheat työvuorot joten huvi on kaukana pitkän aikaa. kesällä jos töihin pääsee, niin lomasta ei ole tietoakaan!
toivon vain, että pääsisin katsomaan apulantaa tänä kesänä, koska olen pitänyt kiinni siitä periaatteesta, että apulanta on nähtävä edes kerran kesässä!!
Älä sano älä sano älä sano - Minä olen pullaa