Kirjoittaja armstrong » Tiistai 5.4.2011, 04:31:53
Jumankauta! Kyllä nyt vain vituttaakin, onpa oikein riemukasta, ihan naurattaa! Töissä on viimeiset puoli vuotta satanut paskaa niskaan sekä kirjaimellisesti, että henkisesti. Kuitenkaan nuo konkreettiset paskanokareet olkapäällä ei haittaa, mutta voi luoja sitä vittuilua! Ihmiset tekee kaiken minkä pystyy, mutta ei riitä. Isäntä ei tee koskaan mitään väärin, vain me työläiset. Sain mm. tunnin mittaisen saarnan siitä, kuinka olin tehnyt täysin inhimillisen virheen ja sanonut yhden päivämäärän väärin. Sehän tietääkseni on inhimillistä, että välillä tekee virheitä, right? Eräänä päivänä tämä kyseinen ukko sai minut melkein hengiltä, kun usutti yhen elukan päälleni ja ihan tahallaan. Ei kuulemma tarvinnut pyytää anteeksi.
Ei sekään riitä. Sen lisäksi, että palkka hipoo orjienkin päivärahan alarajaa, pitää vielä kuunnella kitinää siitä, että käytän liian paljon aikaa kävelemiseen. Hmm, no kuinkahan pääsisin paikasta a paikkaan b, jos en käyttäisi koipiani? Noh, ei tämä mitään, täytyy ottaa lentotunteja. Minun henkilökohtaiset asiani tuntuvat myös aina olevan esillä työpaikalla ja niistä saa puhua ja keskustella ja valintojani ja päätöksiäni voidaan kyseenalaistaa ilman minkäänlaista tahdikkuutta. Argh! Kohti tämänkaltaisia riemuja nyt matkani käy. Tää on niin vitun vääryyttä!!1!
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset