Kaikki sun pelkosi
Huomenna
Voiko tämä olla mahdollista?
Amerika
Kuollakseen elossa
Tyttö heikolla
Trauma
------------------------------
Valas
Routa
Mato
Hippo
Tunnit
Vasten mun kasvojani
Paha, paha asia
Kilpikonna
Mitä kuuluu?
Pahempi toistaan
Eikä vielä ole edes ilta
Anna mulle piiskaa
Pyrin rakentamaan tämän setin sillä tavalla, että siirtymät kappaleesta toiseen olisivat mahdollisimman luontevia ja että materiaalia tulis tasapuolisesti kaikille kuuntelijoille. Setin ensimmäinen osa on kuin aika tyypillinen minkä tahansa keikan setin eka osa. Ensin tullaan melko duuripitoisilla, mutta suht nopeilla ja menevillä kappaleilla (kolmannen kappaleen täytyy aina olla joku villi valinta), mutta sitten otetaan lievä "balls to the walls"- asenne eli toisin sanoen näytetään, mistä kana pissii. Akustiseen settiin lähdetään yleisön ollessa kauhuissaan viimeeksi soineesta matalavireisestä soinnusta.
Akustiseen settiin kuuluu tietty tunnelmalliset ja temaattiset biisit, jotka eivät välttämättä ole kuitenkaan puhtaita slovareita. Aku-setin viimeinen biisi jättää yleisön "hihhihhii, mitähän sitten seuraavaksi tulee"- mielentilaan, autuaan tietämättömänä siellä tanssilattialla nääs seisoskelevat.
Yleisö ei ole ollenkaan valmistautunut kohtaamaan pahinta painajaistaan, hitaasti eteenpäin ryömivää monituhatkiloista Hippoa! Perään vielä Tunnit, eräs härgäisyyden kuninkaista ja yksi laadukas radiohitti, niin yleisön hämmennyksensekainen tyytyväisyys on taattu. Loppuun kuuluu luonnollisesti yli kolmevarttisen fiilistelyn ja synkistelyn jälkeen vanhoja iloisia ralleja.
Ensimmäisen encoren aikana populaatio nauttii jälleen kerran yhdestä suositusta kappaleesta ja sitten vielä yhdestä villistä kortista. EVOEI jättää yleisön herkkään mielentilaan ajatellen: "Eihän tämä nyt voi näin loppua!!", pääasiassa ehkä siksi, että noin kaksi henkilöä yleisöstä on joskus kuullut kappaleen. Sitä kun ei ole livenä tultu soiteltua. Vink vink.
Mutta ei se lopukaan. Yleisö tietää, mitä se vielä tarvitsee. Se tarvitsee piiskaa!
Tuttu ja turvallinen Anna mulle piiskaa on hieno lopetusbiisi ja antaa vielä energian kävellä snagarin kautta kotiin