Meikä ei ookkaan tänne ennen kirjoitellutkaan joten on aika. ensiksi haluan sanoa et oon äärimmäisen järkyttynyt et kaiman listalla Plastik on jonon hännillä, mut pystyn kyllä kokoamaan itseni
1. Plastik
Tämän levyn ansiosta olen täällä kiusaamassa teitä. Käännä se pois biisi teki suuren vaikutuksen ja on edelleen meikän top kolmoses Apulannan biiseissä. Levy on täynnä helevetin hyviä biisejä, kuten Odotus, Maailmanpyörä, Maanantai ja Ei yhtään todistajaa. Tosin tällä levyllä ei oo yhtään huonoa biisiä.
2. Aivan Kuin Kaikki muutkin
Perkeleen kova levy, Plastikin lailla ei sisällä yhtään huonoa biisiä. Jos pitää suosikkeja tokaista niin 004, 006 ja 0010. Mustin Hevonen vhs tuo tämän levyn biisit hienosti livenä jytisemään kotiteatteriin.
3. Kaikki kolmesta Pahasta
Kiilan jälkeen en oo ollu yhtä täpinöissä ensikuuntelun jälkeen, mut nyt oli se aika taas. Rautaisa levy,aina ysi biisiin asti + tietenkin yhdestoista marssi, jota on hienoa kuunnella autossa aamullla töihin mennessä kun oikein väsyttää ja usvaa nousoo pelloilta kurkien lentäessä. Tosin se on kaukana siitä mielikuvasta mitä meikä tästä biisistä saa mieleen

4. Kiila
Kiila tippui valitettavasti yhden sian, mut ei se mitään. Kiilalla pomppaa esiin tottakai Pahempi Toistaan, johon ei kyllästy. pahempi toistaan biisin alku on yhtä suloinen kuin se eka kill, jonka meikä kiskaasoo Cod Black Opsis Galilla (Call Of Duty Xbox360PELI. ei paniikia),se rävähtää

mut myös Valon Juuri, Routa ja etenkin Usko jupii joka sopukkaan, varsinkin livenä. Armo on puhkisoitetttu, valitettavasti, muistan et se oli aluksi levyn top kolmoses. Tämän levyn tiimoilta tutustuin myös keikoilla ekoihin boardituttaviini, jotka ovat nousseet vuosien kuluessa helvetin tärkeiksi ystäviksi.
5.Kolme
Jos lähdetään siitä et levylä on sellaasia biisejä kuin, Kalamiehen Toveri, Paha Paha Asia, liikaa ja Mitä Vaan, niin en usko et kukaan kyseenalaistaa sijaa. Kalamiehen Toveri on jotain ylimaallista mättöä!
6. Hiekka
Tää on meikälle tietyllä tapaa tärkiä levy,mut se tuo myös mieleen sen vuoden huonot muistot. Faarao on levyn kovin biisi, mut tykkään myös jumala biisistä, joka sai valitettavasti erittäin huonon musavideon. Valas on äärimmäistä kauneutta! Mulla on tosin mennyt usko tohon Faarao biisin liveen.. Ekaksi toi kesäaine dvd ja sitten tää perkeleen Kauhava 2011!!
7. Heinola 10
Levy sisältää perkeleellisen puhkikuluneen Reunallat biisin, joka on kuin fasaanin huuto aamulla. Mut Ruhtinaat,Kirveltäjät ja Kadut ovat silkkaa huumaa. Kadut olis ansainnu videon!
8. Attack of A.l People
Tosi tarttuvia biisejä, en ymmärrä miksei Valokuva biisiä oo koskaan soitettu livenä, aivan saatanan kova. Nähdään Lauantaina, Kelpaanhan Rakkaani ja Ilona ovat samalla langalla. Meikä muuten kuuli Ilonan ekaa kertaa 0,5 l Leijonapullon jälkeen ja sain kyyneleet silmiini

Jos joku biisi tai leffa saa mut kyynelehtimään, mä annan arvostukseni sille.. Lisäksi Ilona on kaikkein helpoin karaokebiisi, mitä Apulannan tuotannosta on tullut laulettavaksi.
9.Ehjä.
Pöljä, Dee Bee, Multa Lähteee Järki, Silti Onnellinen ja Jos tahdot niin vetävät sellaasta tykitystä et oksat pois ja pala larvaa. Jos tahdot niin on levyn suosikkibiisini ja olen ylpeä siitä et kesäaine dvdllä meikä näkyy kuvissa just tämän biisin aikana, on se sen verran kova biisi

10. Eikä Vielä Ole Edes Ilta
Tämä oli alunperin ylempänä, mut mä korviani usko en kun keikoilla kuulen sen Viisaus ei asu meissä, ja Trauma biisisen. Veam on valitettavasti kans puhkisoitettu. Väistö, Näytelmä ja Kaivo hyppivät helminä silmilleni kuin paarmat kesäkuumalla hiekkamontulla, mut tällä kertaa siitä nauttii. helevetin kovia biisejä, mut misä on livesoitto.
11. Kuutio
Minussa on ongelma, jokin virhe ohjelmoinnissa, mut Kirous on ainut biisi joka saa meikän syttymään oikein kunnolla. Ravistettava on mulle se ärsytyksen kynnys heti piiskaan ja reunallat biisin jälkeen, liian puhkisoitettu, ei lähe. yritän antaa levylle aina armoa, mut ei se sija nouse, ei valitettavasti.