Minulla on ollut kunnianhimoisena tavoitteena nyt n.10 vuotta kerätä pikkuhiljaa koko apulannan tuotanto. Lähinnä siis CD/CDs/Ep/Lp puolella. Toki olen myös ostanut kaikki vhs ja dvd tuotokset. Suureksi onnekseni löysin nyt hiljattain Tamperelaisesta divarista Tuttu TV:stä Lp:n ja nyt viime viikolla Mikä ihmeen apulanta Lp:n. Näitä olen pitänyt yhtinä vaikeimmin löydettävinä levyinä, kuten kaikki varmaan tietää. Nyt kokoelmani sisältää jo tasan 50 levyä. Ja siitä puuttuu enään kaksi levyä.
Puuttuvat 2 levyä:
Apulanta - T.S.+A.L (Single) - LP, Ehkä kaikista vaikein löytää. En ole edes tainnut nähdä ikinä kenelläkään livenä. Todennäköisesti pyörtyisin jos saisin tämän levyn joskus käsiini.
Apulanta - Kiila - LP, Oli varmaan 5 kertaa nettikaupan ostaskorissa ja jahkasin asian kanssa --> laiska kun olen! Sitten eräänä kauniina päivänä levyt oli loppu. Tuli melkein itku! Perkele, sylettää edes miettiä että omaa laiskuuttani menetin tämän levyn. Tämän uskon kuitenkin vielä saavani.
HELP!
Voisiko joku ihana Blitzari auttaa minua asian kanssa? Kertokaa jos tiedätte jonkun paikan (nettikauppa,divari,levykauppa,kirppari) mistä saisin puuttuvat lenkkini. Ehkäpä tiedätte jonkun henkilön joka omistaa kyseisistä levyistä jonkun, niin voisin ottaa häneen yhteyttä? Ehkäpä juuri sinulla on kyseinen levy pölyttymässä laatikossa vintillä ja et välttämättä tarvitse sitä (tähän viimeseen en usko

Ehkäpä jonain ihanaisena päivänä löydän puuttuvat lenkit