Kirjoittaja sukkahousut » Maanantai 25.4.2011, 18:18:49
Jipii! Saanpahan taas syyn vältellä koulutehtäviä.
Kolme tatuointia oon kerennyt hankkimaan; vasemmassa nilkassa on siivet, oikeassa ranteessa arabiaksi teksti "äiti"ja oikeassa kyljessä, tai no ihan kainalon alapuolella, on ankkuri.
Ensimmäisen tatuoinnin, eli nuo siivet, otin 15-vuotiaana (kuulostaapa nuorelta!), niitä mietin ensin ite pitkään ja sen jälkeen suostuttelin vanhempia vielä pidempään. Tekstin ranteeseen otin 18-vuotislahjaksi itselleni ja ankkurin hakkautin tammikuun alussa. Minkään ottamista en ole vielä katunut, koska jokaisella on kuitenkin oma merkityksensä, enkä ole siis vaan marssinut liikkeeseen ja valinnut mallikirjasta että ton mä tahdon.
Tatuointi-ideoita mulla on useampia, mutta nyt yritän pitää pientä taukoa, jotta vanhukset ei saa enempää harmaita hiuksia asiasta.
Äiti aina pelottelee mua tatuointien haittavaikutuksilla, kun se työssään välillä näkee, mitä niistä pahimmillaan voi seurata. Tän takia oon pysynyt erossa värillisistä tatuoinneista ja ottanut kaikki harmaasävyisinä, koska harmaasävy on kuulemma turvallisempi vaihtoehto. Huvittavaa on kyllä ollut se, että tatuoinnin ottaminen on ollut äidille lopulta ihan ok, mutta lävistyksistä ja niistä mahdollisesti tulevista hirrrvittävistä tulehduksista se meuhkaa niin paljon, ettei mitään rajaa. Mulla oli smiley kyllä hetken aikaa ja se hyväksyttiin, mutta vaikkapa kulmakorun ottamista en viitsi edes harkita, mua ei varmaan enää tunnustettaisi sukuun kuuluvaksi. Mutta eipä mua lävistykset oikein kiinnostakkaan, tatuoinnit on sitten sitäkin lähempänä sydäntä.
Hyvä aihe, tästä riittää paljon puhuttavaa. Ainakin mulla.